citynet | بلاگ

citynet

ساخت وبلاگ
قیمت های مناسب از مزایای رزرو آنلاین هتل

سایت فروش بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین راه های تهیه بلیط هواپیما برای مسافران به هر مقصد دلخواه می باشد. امروزه سایت های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که علاوه بر ارائه خدمات در زمینه رزرو و فروش بلیط هواپیما ارائه خدمات بلیط های اتوبوس، قطار و رزرو هتل ها را نیز در دستور کار خود قرار داده اند. ممکن است برای شما این پرسش به وجود آید که سایت فروش بلیط هواپیما به چه چیزهایی نیاز دارد. در این مقاله سعی می کنیم با پاسخ به این سوال، در مورد برخی از سرویس ها و امکاناتی که برای ایجاد سایت فروش بلیط هواپیما وجود دارد، مطالبی را به طور کامل بیان کنیم تا با آن بیشتر آشنا شوید.

وب سرویس بلیط هواپیما

یکی از مهمترین سیاست ها برای اغلب شرکت های هواپیمایی و آژانس های هواپیمایی با توجه به فضای رقابتی این عرصه، کسب رضایت مشتریان است. به همین خاطر شما به عنوان مدیر سعی می کنید تا از عوامل مختلفی کمک بگیرید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را به طور کامل بدست آوردید.

وب سرویس بلیط هواپیما یکی از خدماتی است که نیازهای مسافران را در زمان کوتاهی برطرف می کند. در واقع این سرویس یک ابزار است که به سایت شما امکان می دهد تا مشتریانی که برای مشاهده بلیط هواپیما به وب سایت شما مراجعه نموده اند، بتوانند بلیط های بقیه فروشندگان بلیط هواپیمایی را مشاهده کنند و این باعث می شود تا کاربران وب سایت شما، دیگر به وب سایت های دیگر جابه جا نشوند و در زمان آنها نهایت صرفه جویی شود.

وب سرویس پرواز

وب سرویس پروازهای داخلی

در بحث فروش بلیط هواپیما می توان بلیط ها را متناسب و متعلق به شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های هواپیمایی کشورهای خارجی دانست. با توجه به اینکه در ایران 20 ایرلاین وجود دارد، شما نیاز دارید تا پروازهای تک تک این ایرلاین ها را چک کنید و بلیط های فعال آنها را بررسی نمایید. برای دسترسی به این مهم، سیستم های وب سرویسی از جانب ایرلاین ها به شما با شرایطی ارائه می شود که می تواند توسط بات ها و برنامه نویسی که دارند صندلی های خالی پروازها را به طور کامل چک کنید.

وب سرویس ها با توجه به اینکه سیستم فروش شرکت های هواپیمایی بر اساس چه سیستمی هستند، می توانند وب سرویس های مختلفی داشته باشند که در این صورت نیاز به اخذ تمام این وب سرویس ها از این شرکت های هواپیمایی می باشد. پس اگر بخواهیم مثال هایی در مورد وب سرویس داخلی و خارجی بزنیم ابتدا می توان از وب سرویس های داخلی نام برد که عبارتند از:

وب سرویس خارجی

مانند وب سرویس پرواز داخلی، بین ایرلاین های خارجی ترکیش، امارات، قطری، ایران نیز سیستم پرواز آمادئوس برقرار است. شما می توانید برای دریافت وب سرویس این پروازها، با ایرلاین های داخلی ارتباط برقرار کنید و حداقل یک سال با آنها کار کنید. پس از تایید از سوی ایران ایر، شما به آمادئوس ایران معرفی می شوید و به پروازها دسترسی خواهید داشت. همچنین لازم است بدانید که پیاده سازی وب سرویس آمادئوس کار پیچیده ای است که شرکت های کمی مانند فرانگر مجوز پیاده سازی وب سرویس را ارائه می کنند.
از جمله وب سرویس های خارجی دیگر می توان به موارد زیر اشاره نمود:

وب سرویس خارجی

یک سایت رزرو آنلاین چگونه عمل می کند؟

این یک فرایند پیچیده نبوده و بسیار ساده است. مدیران هتل ها طی قراردادی که با مدیران سایت های فروش می بندند، درصدی کمیسیون برای آنها در نظر می گیرند. به این ترتیب بخش کوچکی از مبلغی که شما هنگام رزرو آنلاین پرداخت می کنید، در حساب مدیران سایت های رزرو آنلاین باقی می ماند. باقی مانده مبلغ پرداختی، به حساب هتل ها واریز می شود.

مزایای رزرو آنلاین هتل چیست؟

  • صرفه جویی در زمان

انتخاب هتل به صورت حضوری، زمان زیادی را از ما می طلبد. این مورد در همه مسافرت های تفریحی، تحصیلی و کاری از اهمیت زیادی برخوردار است. با این حال پیشرفت تکنولوژی این امکان را به همه افراد داده تا از مزایای رزرو آنلاین هتل استفاده نمایند و زمان خود را از دست ندهند.

  • اطلاعات کامل و شناخت محل اقامت

یکی از مزایای رزرو آنلاین هتل، اطلاعاتی است که پیش از رزرو می توانید در سایت تامین کننده اقامتگاه مشاهده کنید. این اطلاعات شامل امکانات و تجهیزات هتل، موقعیت اتاق ها و همچنین موقعیت جغرافیایی هتل است. همچنین می توانید عکس هایی که از ساختمان، امکانات مختلف و سایر موارد در سایت آپلود شده را ملاحظه نمایید.

  • امکان مقایسه

معمولا در سایت های رزرو آنلاین اقامتگاه، چندین هتل یا مسافرخانه با ویژگی های مختلف معرفی می شوند. همچنین میزان هزینه، امکانات و همه موارد دیگر ذکر می شوند. بنابراین می توانید با توجه به اولویت ها و بودجه خود، هتل مناسب خود را انتخاب کنید. سپی سفرتان را برنامه ریزی کرده و از مزایای رزرو آنلاین هتل بهره مند می شوید.

انجام خدماتی مانند نرم افزار حسابداری آژانس هواپیمایی، نرم افزار رزرواسیون و .....در سایت سیتی نت.

  • برنامه ریزی بهتر

در مسافرت و مخصوصا سفر های کوتاه، استفاده حداکثری از زمان و انرژی و همچنین پول اهمیت بسیاری دارد. از مزایای رزرو آنلاین هتل می توان به کمکی که در برنامه ریزی به ما می کند، اشاره کرد. با رزرو آنلاین هتل در هزینه و انرژی خود صرفه جویی کرده و می توانیم زمان بیشتری را صرف تفریح کنیم.

رزرو هتل

  • قیمت های مناسب

زمانی که مسافر چمدان به دستی وارد هتل شود، امکان تخفیف گرفتن را نخواهد داشت. چراکه مدیران هتل ها می دانند که چنین شخصی مجبور به گرفتن اتاق است. بنابراین قیمت خود را حفظ کرده و به مسافران تازه واردی که حضوری اتاق می گیرند، تخفیف نمی دهند.در عین حال مدیران ترجیح می دهند که همه اتاق هایشان پر باشد. به همین دلیل در صورت رزرو آنلاین، رقابت بین هتل داران شدت بیشتری می یابد و تخفیف های خوبی به کسانی که قصد استفاده از مزایای رزرو آنلاین هتل دارند می دهند.

  • بهترین اتاق ها برای رزرو های آنلاین

زمانی که مسافری از طریق رزرو آنلاین، هتل خود را انتخاب کند، به احتمال بالا نظر خود را در سایت های رزرو آنلاین هتل مطرح می کند. هتل داران به این مسئله واقفند. به همین علت، برای افزایش فروش، بهترین اتاق های خود را در اختیار کسانی که آنلاین رزرو می کنند، می گذارند. به این ترتیب، سایر مسافران از نظرات مثبت مشتری های قبلی استفاده کرده و همان هتل را انتخاب می نمایند.

  • پشتیبانی 24 ساعته

به دلیل این که در اینترنت، ساعت کاری معنا ندارد، شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز هتل مورد نظر خود را رزرو کنید. همچنین در صورتی که در هر یک از مراحل رزرو، با مسئله ای مواجه شدید، می توانید از خدمات 24 ساعته سایت های رزرو آنلاین هتل استفاده کنید.

خدمات ارائه شده توسط سیتی نت:

citynet طراحي سايت آژانس مسافرتي,طراحي سايت آژانس هواپيمايي,طراحي سايت فروش بليط,طراحي سايت هتل,وب سرويس هتل,طراحي سايت گردشگري,...
ما را در سایت citynet دنبال می کنید

نویسنده : ندا روان بخش بازدید : 308 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 17:58